lördag 15 december 2012

Dessa Förbannade Helger!

Åhhh -- som jag längtar till efter nyår när jag inte längre måste jobba varannan helg!!! I hela mitt yrkesverksamma liv har jag haft jobb som inneburit helgtjänstgöring -- och jag kommer inte ens sakna det lite grann!!! Det ska bli så skönt med fredagseftermiddagar där man kan planera och ladda inför helgen, som alla andra. Den här helgen har varit överjävlig på jobbet, men det känns det som att jag säger om alla helger... =( Men den här har verkligen varit det. Idag hade jag tid att äta frukost först 10:30, lunch 15:00 och däremellan var det inte en enda bensträckare -- det tar verkligen död på kroppen att sitta så i 12 timmar. Ska bli skönt med en kortvecka nu (jobbar endast onsdag), ska fokusera på att skriva färdigt lite arbeten, hundarna och TRÄNING! Jag längtar faktiskt efter att komma igång med nya rutinen och nya konditionsträningen, jag gillar konkret träning: 45 minuter på crosstrainer. No fuss, liksom! =D

I morgon ska vi till mässan och ställa ut Harry, får se hur det går. Sedan blir det nog att hoppa in några timmar på jobbet och sedan kanske mysa lite hemma hos bästa Karin & Niclas -- det var alldeles för länge sedan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar