måndag 17 december 2012

Förberedelser är Min Tränings Moder!

Jag har ju lite svårt för det här med att planera och genomföra saker exakt så som jag vill, men jag jobbar på det. Träningen är ett väldigt bra exempel -- lägger jag upp ett veckoschema så blir det nästan alltid på något helt annat sätt. Jag är en fri själ och tycker inte om att bindas fast vid en massa "do's and don'ts", då kommer rebellen fram och jag måste ta en omväg för att må bra. Så igår kväll var planen att köra styrka idag på morgonen, men när jag tänkte på det under natten så kändes det helt fel och nu tror jag att veckan blir som följer:
Måndag: cross-trainer 45 minuter (första gången)
Tisdag: styrka (monsterpass)
Onsdag: cross-trainer 45 minuter (jobbar 07:20-19:20)
Torsdag: PT-pass med Jenny
Fredag: cross-trainer 45 minuter morgon

Och nu känner jag mig taggad -- så det har nog blivit rätt! Jag har laddat ned en ljudboks-app och köpt en ljudbok som heter Classic Tales of Werewolves -- den blir nog perfekt att öka tempot med! =D Sedan har jag tänkt att lyssna på klassiker som Jane Ëyre, Oliwer Twist, The Divine Comedy och andra litterära tungviktare, som jag aldrig kommer mig för med att läsa i bokform. Snacka om att effektivisera! =D
Återstår att se om jag kan gå och lyssna samtidigt -- jag är inte direkt känd för min simultankapacitet!

Nu kör vi!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar