onsdag 26 december 2012

God Fortsättning!!!

Så, då har julen kommit och gott och vi mår på tok för bra här hemma hos vår älskade familj.

Söndagen spenderades på stan i Norrköping med färdigställande av de sista julklapparna, promenad runt min älskade Strömmen (gått hundratals gånger med hundarna genom åren) och till middag: Eneby Kebab!!! Jag har inte ätit kebab sedan jag flyttade från Norrköping förra året...

Sedan kom julafton och pappa kom ned till lunch och sedan droppade de andra in samtidigt och en underbar julmiddag intogs innan Kalle Anka. Efter Kalle var det högläsning ur Julevangeliet av svärfar och därefter var det dags att ta itu med BERGET av julklappar som chockat stackars svärmor! =)


-Vilka är mina??? frågar Yoggi


Årets skörd för min del:

*Star Wars-box blue-ray (2 st...)
*LEGO Harry Potter Years 5-7 PS3
*BOSCH våg (den tillhör hittills INTE min favorit)
*2 st Yankee Candle (Fluffy Towels & Happy Christmas)
*Rocky 23 seriealbum
*Nemi 9 Princess of Darkness seriealbum
*Presentkort på bio
*1 st bok
Anders fick Halo 4 & Resident Evil 6 till PS3, så man kan gissa att vi kommer spela en del TV-spel på vår lediga tid... =)

Vi har spelat Kunskapsjakten och idag (för första gången) lyckades jag & Anders vinna över Philip!!! Fantastiskt bra jobbat, och jag säger bara: Sarajevo 1984! ; )

Min fina familj!!! <3

Älskade lilla pappa & jag var i lag + Yoggi


Pappa åkte hem efter frukosten i morse och sedan kom Ullas bästa vän med sina två barn på middag och vi åt Philip's berömda curry och citronfromage och glass med hjortronsylt till efterrätt! Sjukt gott! 

Imorgon bär det av in till stan på eftermiddagen -- vi ska gå och se The Hobbit med mor & far samt Erik & Margarita. NICE!!! 

Tyvärr har jag fått en envis förkylning som inte vill ge sig och jag vågar därför inte träna fullt ut. =( Hoppas på nya krafter imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar