lördag 8 december 2012

Hipp Hipp Hurra!!!

Idag har vår finaste husse, sambo och världens bästa Anders fyllt 30 år! Ett fyrfaldigt leve för det!!!




Jag fixade värsta bästa frukosten och väckte honom med sång, blommor och paket -- jag är en födelsedagsjunkie! =) Tycker lika mycket om andras som mig egen, nästan... Nu fick jag i alla fall ÄNTLIGEN ge honom den förbaskade I-paden som legat ovanpå kylen i över en vecka -- och det verkar vara en mycket uppskattad present! Mission accomplished!
Efter en lång och lat start (för vissa...) så åkte vi till Hellasgården för en långpromenad, trodde jag. Hade glömt att tänka på den lilla detaljen att det har varit ett ganska rejält snöoväder i helgen och det var liksom bara två spår efter skidåkare att ta sig fram i... Så det blev ingen jättelång promenad!
Vi åkte hem, drack lite glögg och sedan bjöd pappa på födelsedagsmiddag på restaurang -- jag åt filét mignon och de andra två helstekt fläskfilé.
Efter det åkte vi hem en sväng och åt tårta och Anders fick ett superbra skydd/ställ till I-paden i present av pappa.
Sedan packade vi in oss och hundarna och åkte ned till Stavsjö i snöyran, hann inte träffa familjen, men det tar vi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar