torsdag 6 december 2012

Första Bakslaget!

Jag visste att det gick lite för bra för att vara sant... Jag körde ju mördarpass på gymmet igår och sedan mina första 2 kilometer på löpbandet i tisdags, följet av en 7 kilometers promenad.  Det kändes väldigt bra, men när jag kom till jobbet på onsdagen och stod och gick under dagen, så gjorde det fruktansvärt ont i framförallt vänster ben, mest framsida precis ovanför fotknölen. På grund av det hoppade jag över styrketräningen igår och det hade tyvärr inte blivit något bättre till idag och därav ingen löpning heller. Jag pratade med min kollega som utbildar sig till PT och han sa att jag absolut INTE fick springa om det gjorde det minsta ont i benen... Men jag är ju sjukt stressad över vägningen på onsdag, det känns inte som att jag tappat någonting på den här månaden som gått fast jag sliter som ett djur och äter hyfsat! =( Och i morgon fyller Anders 30 år och vi ska fira honom hela helgen och sedan två 12-timmars arbetspass måndag och tisdag... Usch, känns riktigt dåligt just nu! Om jag har gått ned så hoppas jag att det ger mig en spark i rätt riktning -- för det där bröllopet kommer inte att flytta på sig i första taget! =O

Drar iväg till gymmet i morgon bitti och kör ett nytt mördarpass, håller mig nog borta från löpbandet ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar