måndag 10 december 2012

Men Sluta!!!

Det gör ont! Förbannat ont till och med! Och jag gnäller inte i onödan. Men mina underben mår inte bra, jag kan inte ignorera det mer. Jag mailade med Jenny idag och hon har "förbjudit" mig från att springa, då risken för att jag ska få benhinneinflammation är väl hög. Det känns sjukt orättvist när jag äntligen kommit igång och faktiskt kämpar på! Men idag har jag även haft problem på jobbet för att det gör ont bara att stå och då kanske inte löpning är optimalt... Fast jag funderar på att göra ett försök utomhus i morgon kväll om benen inte gör fullt så ont. Tydligen så är det bytet av underlag som pajjar benen och jag tyckte att jag tog det lugnt, men jag hade bevisligen fel. Jag blir så arg och frustrerad på min kropp när den går emot mig på ologiska sätt! Att den inte orkar vad som helst köper jag, men att inte kunna löpa 2 kilometer för att jag gör det på ett löpband??? Mesigt!

Just nu är jag arg, stressad och irriterad! Lyckos Anders som får bo ihop med mig! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar