fredag 28 december 2012

This Sucks!

Jag har hamnat i en så enorm svacka och det gör mig så arg och frustrerad! Jag tränade ju stenhårt i lördags och sedan kom förkylningen tillbaka och jag har inte vågat träna igen förrän igår... Jenny gav mig ju också en super-cirkel som jag då körde efter min uppvärmning, men jag orkade tyvärr bara 2 varv! =(

2*10 kettlebell swing
2*10 armhävningar
2*10 burpees
2*10 kettlebell thrusters
2*10 smal rodd i JG
2*10 kettlebell ryck
2*10 lårcurl på boll
2*20 russian twist

Alltså--jag var helt död efter detta!!! Min puls höll på att aldrig lugna ned sig och det känns så hopplöst just nu. Ingen ork, trött hela tiden, mår illa och är allmänt ur fas... Usch! Jag har inte tiiiid, jag ska gifta mig i maj!!! =(
Sedan fick jag en våg av Anders i julklapp och den började med att visa 3 kilo mer än Jennys våg!!! BUUUUÄÄÄHHH!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar