söndag 25 november 2012

Andra Gången på 2 Kilometer...

Lycka!

Idag bar det emot att släpa sig upp ur soffan, lämna nya TV-spelet och ge sig ut i mörkret! Men jag gjorde det och tog med mig båda hundarna, medan Anders gick och handlade. 
Jag höll igen på tempot för att lära mig att träna med en skön känsla i kroppen, för att skapa en mental bild som kommer att hjälpa mig ut i mörkret efter långa arbetsdagar när man helst bara vill stanna inne...  Det var jätteskönt!!! Det bara flöt på, inga känningar i ben, knän eller lungor -- så de sista 200 metrarna längde jag lätt på steget och sprang på. Det kändes inte ens jobbigt!!! Det här är LYCKA mina vänner! =D Avslutade knappt ens andfådd och inte alls så slut och illamående som jag brukar vara -- den känslan ska jag komma ihåg.

Nu kollar vi på ett hysteriskt nervös Formel 1 lopp, årets sista, och väntar på pappa och en god middag -- sedan film & mer TV-spel innan sista 60 timmars veckan på jobbet på VÄLDIGT länge! =D

Kommande veckas träning planeras som följer:

Måndag: styrka, cirkel ute + mage & armar inne (12 timmars jobb)
Tisdag: 2 km löpning ute (12 timmars jobb)
Onsdag: styrka med Jenny 3:e gången (ledig)
Torsdag: löpning 2 km ute + 13 km med hundarna (ledig)
Fredag: styrka, cirkel ute + mage & armar inne (12 timmars jobb)
Lördag: löpning 2 km ute (12 timmars jobb)
Söndag: VILA (12 timmars jobb)

See you on the Dark Side! =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar