torsdag 22 november 2012

Det Hänger På... Fötterna!

Imorgon bitti ska jag försöka släpa mig upp och dra  till gymmet innan vi drar till Oslo -- rätt strongt om jag klarar det, när jag egentligen kunde ta lite sovmorgon... Jag tänkte börja med en tur på löpbandet, min första själv. Tänkte börja med en rask promenad typ 2 minuter, sedan lägga upp 1 km med 100 meters intervaller där jag varvar mellan 9 km/h och 10 km/h, kanske ända upp till 10,5 km/h. Det beror lite på hur kroppen känns -- jag gillar ju inte att träna direkt på morgonen egentligen.

Men nu när det snart är dags att erkänna mig besegrad och springa mer inne på löpbandet och mindre ute -- då är det dags att skaffa lite nya skor!

Wmns Free Runs +2

Wmns Zoom Vomero +6

Jag ÄLSKAR ju mina Nike Lunarglide som jag har ute, inte haft ett enda problem med knän, ben eller rygg sedan jag köpte dem -- så jag tänker att jag gillar Nike och testar ett par för inomhus-säsongen också. Jag är osäker  på om jag "får" köpa de översta, de är barfotaskor och jag har hört att det inte är bra när man är överviktig... =( Typiskt, för jag tycker de är grymt snygga! Men Vomeron är säkert skön den med! Jag ska rådfråga Jenny nästa vecka när vi ses.

Vad springer du i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar