måndag 26 november 2012

Första Inomhusträningen...

Jag har hört talas om "compact-living" -- nu lanserar jag själv "compact-training"! Det är i sanning en utmaning att genomföra ett helt träningspass på 37 kvm fullt med möbler och hundar och en matlagande sambo! Men eftersom alternativet var spöregn och kyla, så bet jag ihop och gjorde det bästa av situationen.
Det blev den gamla vanliga:
4*10 utfall
4*10 armhävningar
4*10 bäckenlyft
4*10 crunches
6*10 hantelrodd, 8 kgs
3*12 axelpress, 2 kgs
3*10 knäböj
3*30 sekunder plankan
3*20 bålrotationer

Kändes inte alls lika bra och effektivt som utomhus, men kroppen är mör  i alla fall och det får väl vara huvudsaken! Hoppas att bästa Jenny kan hjälpa mig att sätta ihop ett bra inomhus-program inför juluppehållet! =D

Bästa träningskompisen Yoggi!

Jag och min boll -- inte bästa vänner... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar