onsdag 21 november 2012

Mörkerträning!

Idag var jag orolig att motivationen skulle svika mig efter en lång och seg dag på jobbet och när jag slutade ville jag mest bara köpa sushi och åka hem till soffan & TV:n. Men det gjorde jag inte! Istället bytte jag om, släpade med mig stackars Anders och gick iväg mot lekplatsen...

Taggad! =D

Anders gick sedan och hämtade hundarna hos pappa (som bor i samma hus som min kära PT) och jag satte igång med träningen. 
*5 burpees

Cirkelträning 4 set, 1 minuts vila mellan set:
*Utfallsgång 10 reps
*Armhävningar 10 reps
*Bäckenlyft mot bänk 10 reps
*Crunches 10 reps

Klar! Med första delen... 

Anders kom sedan med hundarna och vi gick hem för resterande träning:

3*10 hantelrodd 8 kgs







3*12 axelpress
3*30 sekunder plankan

Mycket bra bild! ; D

3*20 bålrotationer

Det känns så sjukt bra att ha gjort det fast man inte hade någon som helst lust egentligen!!!

Belöning efter träningen! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar