tisdag 20 november 2012

Då Har Vi Dubblat Distansen!


Jag tog mig ut tillslut, men det satt långt inne! Jag hade egentligen tänkt köra 2 km från 1/11, men så fegade jag ur och var rädd att kroppen inte skulle orka eller hålla för det, mycket för att jag mest kör på asfalt av ren lathet -- orkar inte ta mig iväg utan vill springa här hemma. Men jag är väldigt positivt överraskad till tiden och hur det kändes! Jag fick lite känningar i sidan ca 300 meter in på 2:a kilometern, men annars var det förvånansvärt mycket lättare än jag trott -- fick till och med in en liten spurt de sista 50 metrarna! =D Och tiden är inte så långt ifrån en riktigt bra tid för min del, vilket jag är sjukt stolt över!!!
Nu ska jag ut på en längre promme med grabbarna och förbi gymmet för inköp av gymkort. Imorgon kör vi styrka i mörkret, efter jobbet och innan sushi & SoA! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar