torsdag 15 november 2012

Vardagslyx och 7 månader som Förlovade!

Efter den hårda starten på dagen så hamnade jag med min älskade bok i soffan en stund, innan jag for iväg för att (hör och häpna): klippa mig! Det var nog över ett år sedan jag gjorde det och jag skämdes inför den stackars ryska frisören med dålig engelska! Man vet liksom att det är illa när de ser på en med bedjande ögon och säger:
-Please, please take care of your hair from now on... =S
Det var en hel del som åkte av, men det känns skönt att fått ordning på det! Vill ha snyggt hår på vår bröllopsdag i alla fall! =)
Sedan anlände kära Anders och vi åkte först förbi hos veterinären och köpte hem ny hundmat -- som Harry har längtat! Han tycker inte alls om Magnusson som de har fått på senaste tiden, utan vill bara ha sitt svindyra Specific med fisk! Vårat lilla UFO...
Därefter åkte vi till Heron City där jag överraskade Anders med att få gå på Breaking Dawn Part 2, alla killars drömfilm! Hahaha, han tyckte det var helt okej faktiskt och han har ju sett alla de 4 filmerna innan.
Vi åt middag på (Jenny -- blunda, läs inte mer!) Pizza Hut och det var mumsigt! Men jag orkade inte alls äta så mycket som jag brukar, så det blev lite matlåda till hundarna med hem.
Så firades våran 7:e månad som förlovade, en känsla som jag älskar och växer med varje dag -- bara 6 månader kvar till The Wedding nu...
Nu blir det soffläge med te och packning -- i morgon åker vi hem till Stavsjö direkt jag slutar jobba, det var på tok för länge sedan! Ska hinna med lite löpning hade jag tänkt och en hel del hundpromenader!

Anders styrkepass för dagen! =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar