lördag 12 januari 2013

Lördagsmiddag med Pappa!!!

Åh, underbara lördag -- ta aldrig slut! Jag var visst tvungen att jobba 7-12, men sedan fick jag åka hem och bara njuta av att vara ledig samtidigt som Anders några timmar. Vi spelade TV-spel och hade det allmänt bra, sedan kom finaste pappa på besök och vi fixade mat och kollade på Snabba Cash II med honom och hade det alldeles underbart. Kom ihåg att påminna era nära och kära om hur mycket de betyder varje dag -- man kan aldrig veta hur det blir i morgon och kärlek kan man aldrig ge för mycket av.

Baconlindade kycklingfiléer med Västerbottenost

Salladsmix

Åh, det var fantastiskt gott!!! Pappa & Anders åt det med potatiskroketter, jag körde bea och sallad -- så himla gott!!! Till efterrätt fick pappa glass och jag & Anders åt en hallonmousse som jag hittade på en LCHF-sida på nätet.

MYCKET BRA LÖRDAG! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar