måndag 14 januari 2013

Underbar Måndag!

Efter den hårda starten på dagen drog jag hem och åt frukost, för att sedan styra bilen mot Hammarby Sjöstad och ÄNTLIGEN få till en promenad-dejt med min fina kollega Sanna, den har vi planerat länge! Det var lite småkyligt, men solen sken på sina ställen och hundarna behövde verkligen komma ut ordentligt. Jag märker dock att de blir lidande av min träning och det är inte okej, de ska fortfarande ha sin del av motionen och därmed bättring från min sida!
Det var i alla fall en underbar promenad och så skönt att bara gå och prata, annars är vi så begränsade på jobbet när telefoner ringer och det larmar hela tiden, idag var det inget sådant.

Yoggi spanar pippisar!

Sannas första dejt med Harry... =D

Good job!

Sedan burnade jag hemåt och fick äntligen äta lunch, som det kurrade i magen!

Lax med pesto & mozzarella, samt sparrispannacotta

Laxen var lika ljuvlig som förra veckan, prova den!!! Nu ska jag fixa morgondagens matlådor: Tikka Masala fiskgryta med cashew! Jag älskar LCHF! =D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar