torsdag 17 januari 2013

Dagens Pass!

Har ju helt glömt att berätta om mitt pass på gymmet idag! Gjorde lite ändringar och får göra några till nästa vecka...

Uppvärmning:
*15 minuter på crosstrainer

Cirkel 1:
3*10 benpress 70 kgs (ökning till nästa gång, 80)
3*7 armhävningar på tå mot bänk
3*1 minut rak planka
3*10 utfallssteg
3*20 hantelrodd 9 kgs
3*20 russian twist

***VILA***

Cirkel 2:
3*10 låradduktion 45 kgs (ökning till nästa gång, 50)
3*10 pulldowns med rep i kabeldrag 10 kgs
4*1 minut sidoplanka
3*10 lårcurl på boll
3*10 pushdowns med rep i kabeldrag 7,5 kgs (ökning till nästa gång, 10)
3*15 crunches på boll

Kondition:
*30 minuter på crosstrainer

Jag var rätt mör i benen efteråt kan jag meddela...

Nu åker vi bort över helgen och jag ska ta med mig hopprepet och se om det får stå för någonslags konditionsträning imorgon. Först hade jag tänkt köra en timme på crosstrainern innan vi åker, men tåget går 8:30, så det blir väl tidigt... =S Sedan tänkte jag köra funktionell styrka på lördag med knäböj, burpees, situps & armhävningar, typ 3*10 reps. På söndag får det bli vila, då vi ska försöka umgås med Siri och Per och sedan sitta på ett tåg i 6 timmar... De borde införa gym på tåg och flyg...

Vad har du för planer???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar