måndag 14 januari 2013

Så Ska en Dag Startas!!!

Good work!

Nu har jag ökat min tid på crosstrainern till 60 min/pass och det kändes bra! Jag kör på level 3 i 45 minuter, sedan level 5 i 10 minuter och på level 10 de sista 5 minutrarna! Ljudboken pratar på, men jag måste verkligen koncentrera mig på att lyssna, annars försvinner tankarna iväg... Känns bra! Idag drack jag bara ett glas mjölk innan jag gav mig iväg och det känns mycket bättre med magen, ska testa i morgon om det känns lika bra med styrketräningen på det. Jag blir så illamående av att äta innan jag har kommit igång ordentligt, plus att jag stressar i mig maten om jag ska iväg någonstans efter.

Nu väntar dusch, frukost och promenad med vovvarna och bästa kollegan Sanna runt Hammarby Sjöstad! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar